הכל בהתאם לתנאי הפוליסה שלך, אנו ממליצים לך לדבר ישירות עם סוכן הביטוח שלך/חברת הביטוח לבירור התנאים בפוליסה שלך.
ניתן לשריין תור לטיפול באמצעות שירות הלקוחות שלנו בטלפון או בוואטסאפ.
לחילופין במידה ומדובר בייעוץ רפואי און ליין - אפשר גם דרך האתר, פשוט לבחור את התאריך שנח לך ומשם מועברים לבחירת שעה מהסלוטים הפנויים.
מבחינת תשלום, במידה וקבעת ייעוץ און ליין - התשלום מתבצע במעמד ההזמנה ושריון התאריך. לנוחיותך ניתן לשלם באמצעות כרטיס אשראי/ביט
עבור בדיקה/טיפול/ייעוץ פרונטאלי מסדירים תשלום ביום הטיפול בקלינקה שלנו.
ניתוחים אנדוסקופיים/הליכים מורכבים המתבצעים בבתי חולים מחייבים הסדרת תשלום מספר ימים לפני הניתוח.
בכל מקרה מרגע ביצוע ההזמנה שירות הלקוחות שלנו ייצור איתך קשר וימסור את הפרטים הרלוונטיים לטיפול שבחרת, במידה ויש לך ביטוח בריאות פרטי - שירות הלקוחות שלנו יעזור בהכוונה ובטופסולוגיה.
אם יש לך שאלות - ניתן ללחוץ על כפתור הוואטסאפ ,לדבר איתנו ישירות ולקבל שירות אנושי מהיר.
בשמחה.. ניתן לפנות לשירות הלקוחות שלנו בלינק המצורף לקבלת מענה מהיר:
שירות הלקוחות של ד"ר ווסקו בוואטסאפ
לנוחיותך ניתן לשלם במזומן בהתאם למגבלות החוק
העברה בנקאית / המחאה בנקאית וניתן לשלם גם בכרטיס אשראי בפריסה עד 4 תשלומים ללא ריבית.
עם קביעת תאריך לטיפול אנו משריינים חדר ניתוח, צוות מקצועי , ציוד וכל דבר שנחוץ להבטחת הטיפול הטוב ביותר למטופל שלנו.
באופן טבעי ביטול תור/שינוי מועד מייצר בעיה לכן במידה ויש סיבה כלשהי לביטול או שינוי מועד - נבקש ליצור קשר בהקדם ולעדכן אותנו על מנת שנוכל לשריין את התור עבור מטופל אחר.